dissabte, 5 d’agost del 2017

Revenja nocturna



Dissabte, 29 de juliol de 2017
The Wild Boar Night Experience
2-01-49  13 fites i 54 punts

Torno a la nocturna que organitza a finals de juliol l’amic Felip. Recordo molt bé la meva participació de l’any passat, una de les pitjors curses que he fet mai: mala estratègia, errors de principiant, ... No estic disposat a que es repeteixi. 

Ja amb el mapa a la mà estudio bé les possibles estratègies. Ben aviat em decanto per sortir per la zona Oest del mapa. Miro com enllaçar les fites, i cerco diferents alternatives per la tornada en funció del temps.

Sortim amb claror de dia. A un ritme pausat i sense errades enllaço les primeres fites amb claror de dia: 55, 33, 53 i 64. Fins aquí he anat força acompanyat. Ens hem anat dispersant i partir d’aquí ja serà més solitari, però no massa. Sortint de la 66 ja poso en marxa el frontal i en el corriol que mena a la 45 ja se’m fa fosc.

Per anar al següent objectiu, la 62, hi ha dues opcions. Totes dues amb prou desnivell. Opto per anar fins a la pista. Penso que una pista serà més fàcil que un corriol. Una parell de bones baixades em menen fins a la fita. Cal anar atent a no passar-se. Ja la tinc. Porto prop d’una hora de cursa i ja és el moment de prendre decisions per la segona part. Aprofito les pujades de retorn per la pista per mirar el mapa i pensar. 

A l’encreuament aniré fins la 46 que és a nivell, malgrat que tornarà a ser un cul-de-sac i ja en portaré tres amb aquesta (53, 62 i 46), però no trobo una alternativa millor. Deixo la pista per cercar la 46 i malgrat no anar massa segur, allà la tinc. Desfaig el camí i cap a la 35 ben ràpid. Queden menys de 30 minuts, ja vaig a contrarellotge. Aquests moments m’agraden. La 36 no suposa cap problema, però aquests corriols en que m’estic movent no em donen seguretat. Camí de la 31 hi ha moments que dubto d’estar en la bona direcció. Una corba del corriol i un camp obert em situen de nou en el lloc. La tinc una mica enrere. Allà està!

Els temps passa. Ben ràpid fins la 54, el retorn en lleugera pujada em costa. Em noto les cames. Ja he descartat la 41 que també tenia en els meus plans per si tenia més temps. La darrera serà la 34. La fito amb dos orientadors més. Vaig just de temps. Apresso el pas, però ja en els carrers del poble em faig una mica d’embolic. Finalment penalitzo per poc. M’ho he passat genial i he gaudit molt de la cursa. Sense penalització hauria guanyat dos llocs en la classificació!

Aquesta és la meva cursa 497. Cada cop més a prop de les 500 curses!