dimecres, 29 de juny del 2016

Copa Catalana de nou: 2 dies dels Pirineus 2016

En els dos dies dels Pirineus tornem a Sant Jaume de Frontanyà. En aquest petit poblet ja hi he corregut un bon nombre de curses. Però aquest cap de setmana ho farem en un mapa nou. Són uns terrenys que m'agraden, però que mai se m'han donat massa bé.
El dissabte toca la cursa de mitja distància. Surto amb precaució i la primera fita la trobo bé. A la segona que està en una rassa al costat d'una vegetació i a prop d'un petit tàlveg, no la veig a la primera i un cop he baixat pel tàlveg que no toca sense trobar-la, tinc que remuntar, i allà està. He passat pel seu costat però no l'he vist. Ja tinc la primera pèrdua de temps d'avui. Enllaço bé les tres següents fites, encara que sense anar massa de pressa. 
La sisena fita és la tirada llarga de la cursa d'avui. Faig bé l'aproximació, però no pujo pel tàlveg que toca. No trobo la fita i penso que la tinc més a la dreta. Vaig tant a la dreta que trobo la 7, en lloc de la 6. A partir d'aquí rectifico, però ja he tornat a perdre força temps. Evidentment la 7 resulta ràpida i fàcil. Les darreres fites també em resulten força fàcils, però malgrat anar ràpid i no cometre errades sóc força lent. Posició final 4 de 11 participants en la meva categoria de H50.

El diumenge és la cursa de llarga distància. Les dues primeres fites em resulten fàcils, encara que no vaig massa ràpid. La tirada més llarga de la cursa és de la 2 a la 3, utilitzo corriols i pistes per fer l'aproximació tret del darrer tram en que opto per baixar a la riera i després pujar fins a la pista en lloc de donar tota la volta. Em surt bé i ja tinc la tercera. Tinc bones sensacions i localitzo força bé les diferents fites fins arribar a la 8. En aquesta perdo molt de temps. Quan ja estava a prop no ho veig clar i torno a pujar al camí per reubicar-me i començar de nou. A la segona temptativa ja és meva, però la pèrdua de temps ha estat important. Les tres fites que resten per acabar són ràpides.
Estic força satisfet de la cursa. Llàstima d'aquesta 8! He repetit el quart lloc, però en la suma dels dos dies del Pirineus faig tercer i pujo al podi.