divendres, 23 de setembre del 2011

Cursa Festa Major de nou


L'endemà de la rogaining de La Molina volia fer un suau rodatge per descarregar les cames de l'esforç de les sis hores. Era el dia de la Cursa Popular de la Festa Major de Sabadell i vaig decidir fer la inscripció.
Feia molts anys que no corria per la Festa Major. Les meves darreres participacions van ser en les dues primeres edicions de la mitja marató (2006 i 2007). M'haig de remuntar al 2005 per trobar la meva darrera participació en la Cursa Popular. En aquella edició també vaig doblar cursa: Primera edició del Burriac Attac, dissabte a la nit, i Popular el diumenge.
Vaig sortir de casa amb el temps just i vaig arribar a la Plaça Creu Alta que ja estava tot a punt per començar. Em vaig situar al darrere del tot per sortir lentament. Només eren 7 km. amb dues parts de cursa ben diferenciades, la primera meitat en lleugera baixada i la segona part en lleugera pujada. Sense massa esforç i avançant a un ampli nombre d'atletes anava rodant a un ritme d'entre 5-45 i 5-30. Un cop arribats a la Creu de Barberà girem i entomem la segona part. Decideixo forçar una mica el ritme i acabo fent una mena de progressiu fins finalitzar la cursa amb un darrer km. a 5 pelats, i això que tenia alguna dificultat per realitzar alguns dels avançaments ja que el carrer de pujada és força estret per tanta gent.
Acabo satisfet del meu rendiment i més si tenim en compte la cursa del dia anterior. He anat de menys a més sense problemes i amb un final de cursa que m'ha deixat amb molts bones sensacions.