diumenge, 11 d’abril del 2010

Sprint Parc Güell

En un matí de dissabte veritablement primaveral m'he acostat al Parc Güell per participar en la penúltima prova de la Barcelona Sprint Cup.
Com gairebé totes aquestes curses començo sense escalfar. Només he tingut temps de rodar uns 5 minuts. Aviat veig que serà una cursa plena d'obstacles en forma de turistes invasors admirant les pedres i genialitats de Gaudí. Les fites no presenten massa dificultats però el desnivell és en alguns moments força important. M'ho agafo amb calma i vaig fent. Córrer, mirar el mapa i les escales i sortejar els turistes no resulta fàcil. Travessada la gran plaça per sota em descentro una mica i la 12 em costa una mica de trobar. Tres fites més i ja he acabat la primera.No he quedat massa satisfet. Han estat 30-23 per 2100 metres, 105
metres de desnivell i 15 fites, posició 28 de 37 arribats.
Només arribar veig al Josep Mª Dédeu que està preparat per sortir. Feia dies que no el veia i no coincidíem en cap cursa. Li pregunto quin sprint fa. Fa el 2. Surto darrera d'ell amb el ferm propòsit d'atrapar-lo.
Ara si que surto endollat i vaig  ràpid. Sempre que puc defujo els camins principals i això em permet córrer millor. En arribant a la 3ª fita ja veig al Josep Mª i a la 4ª ja el tinc. Darrere meu arriba Àlex Martín, un orientador que havia sortit un minut després i amb el que coincidirem fins la 10.
Vaig molt concentrat i ràpid i ara si que arribo satisfet. Aquest srpint era més dur i difícil i he fet un molt millor temps que en el primer. Han estat 28-57 per 2400 metres, 120 de desnivell i també 15 fites i posició final 18 de 43 arribats.