dimecres, 14 d’abril del 2010

Argentona

Vaig a Argentona a córrer una cursa popular organitzada per Oros. És una zona i un mapa en el que ja he corregut un parell de vegades (2005 i 2007) i que malgrat la dificultat del terreny m'agrada especialment. Aleshores encara no em sentia prou segur i corria el circuït C2, avui ho faré en el C1.
D'entrada tinc previst estar dues hores, però quan veig que ni la distància no és excessiva (3900 metres) ni tampoc hi ha massa controls (19), penso que malgrat el fort desnivell (255 metres) puc intentar estar per sota d'aquest temps. Però ben aviat veig que no serà així. Em costa situar-me al principi, els primers controls no em resulten gens fàcils. Estem situats en un cantó del mapa i en algun moment em surto del mateix.
Fins a la fita 6 he anat lent i he tingut moltes dificultats. Miro el crono i porto 56 minuts.Em dic a mi mateix que tinc que redreçar la situació i centrar-me més en el que estic fent. Ho faig així, i a partir d'aquí començo a gaudir d'allò més, i el que fins aleshores havia resultat feixuc ara ja és més senzill i vaig trobant les fites amb relativa facilitat, excepte un parell (12 i 13) en la que perdo una mica de temps un cop ja hi estic a prop, ja que estan un pèl amagades, i la 15 que primer em passo de llarg i després de tornar enrere i resituar-me ja la tinc.
Al final han estat 2-04-18 i el 26 de 30 classificats. Però el temps i la posició és el de menys, ja que gaudit d'una bona cursa. Tinc molt clar que en properes curses tinc que tractar d'iniciar-les més concentrat en el que faig i en el reconeixement dels diferents elements del terreny.