divendres, 15 de maig del 2009

Cursa Sant Quirze. Memorial David Rovira

Ben a prop de casa tinc una cursa de 10 Kms. i cap allà vaig tot escalfant. L'organitza corredors.cat una associació plena d'amics del món del córrer, a alguns fa ja un bon grapat d'anys que els conec.
Escalfo i em poso a la sortida. L'objectiu baixar de 50 minuts. És un circuït de dues voltes de 5 kms. Surto al darrera. El primer tram és de pujada i no és fins el km. 1 que no atrapo al globus dels 50 minuts (4-51). Faig tot el segon km. en pujada darrere el globus i veig i saludo a uns quants amics que ja van de baixada (Jaume, Sergi, Salva, Anna, Xavier, ....) Girem (5-04) i ara tot el km. 3 és baixada. Deixo a la llebre dels 50 i passo el km. en 4-14. Veig a poca distància a l'Arcadi i miro d'atrapar-lo, però no és possible. Acabo la volta amb 24 (pas dels dos darrers kms. 4-49 i 4-57).

A veure si puc millorar en la segona volta, penso. Però aviat sóc conscient que no serà possible. En les pujades em costa mantenir el ritme i m'avança força gent que després avanço a les baixades.
Però en aquestes no recupero tot el que perdo en les pujades. En aquesta segona volta tots els km. excepte el que és de baixada són per sobre de 5 (5-05, 5-16, 4-21, 5-05 i 5-01).
Quan ja veig l'arc d'arribada m'atrapa la llebre de sub-50 i amb ell acabo la cursa. 25-01 la segona volta i 49-01 temps final. Ha estat el meu 29è 10000 i tots ells per sota de 50 amb un millor temps de 41-08 a la Cursa de Sant Antoni del 2001 sota un gran diluvi.