dissabte, 21 de març del 2009

Canovelles de nou

Torno de nou a Canovelles a fer una cursa d'orientació en un terreny que conec prou bé i en el que m'agrada córrer. Després de l'esforç de la cursa dels Mussols del dissabte al vespre sóc conscient que ho pagaré. Al ser una popular torno a participar en El C1 com a forma d'entrenar i anar millorant les meves tècniques d'orientació. Tinc per endavant 6.800 metres, 24 fites i 270  metres de desnivell.
Escalfo bé per tal de posar en marxa la musculatura que encara es resenteix de la cursa de fa poques hores i ja estic a punt per agafar el mapa i començar. La primera fita és a prop i és fàcil. La segona queda lluny i en la primera pujadeta em noto les cames i tinc que caminar. Aprofito per planejar l'atac a les properes fites. No tinc problemes fins a la 6. Faig una bona elecció d'itineraris i localitzo les fites sense dificultats, però la meva velocitat no és la òptima.
En la cerca de la 6 que està en la part baixa d'un talús em passo de llarg i tinc que remuntar. Allà em trobo a la Carmela, companya de club que busca la mateixa fita. Faig ràpidament la 7 i cap a la 8. De nou les fites es succeïxen sense dificultats, amb itineraris molts d'ells arran de camps de conreu. Veig a algú travessar-los en diagonal malgrat l'avís reiterat de no fer-ho que hi havia a la sortida de la cursa.
Arribo a la 13 per la part de dalt del talús. Però no he traçat del tot bé el rumb des del camí i no està allà. Tinc que cercar-la en una zona de verd 2 i torno a perdre una mica de temps.



Entre la 17 i la 18 hi ha força distància (al voltant de 1000 metres) i no massa dificultat. Tot és camí. Corro tot el que puc que no és massa, necessito 7 minuts i suposo que amb 5 n'hi hauria d'haver prou. Al sortir de la 18 no sé massa bé per on passo dins d'un bosc amb molta vegetació. Un cop surto al camí m'oriento i cap a la 19. Fins la 21 tot és córrer de nou pel costat dels camps. Les darreres estan dins d'un bosquet, però les trobo sense dificultat.
Finalment han estat 1-39-36 i posició 16 de 19 arribats. Estic cansat però satisfet ja que he fet una cursa sense errades en els itineraris, aprofitant alguns moments entre fita i fita per anar planificant les properes i malgrat el cansament de dos dies de curses seguits, m'he trobat força bé físicament.