divendres, 17 d’octubre del 2008

Trofeu Boti-farra

Aquest diumenge cursa a Vilassar de Dalt organitzada pels Farra-O amb 3.800 metres per endavant, 20 fites i 250 metres de desnivell. Tal com esperava i malgrat només participar dos del club tinc que passar per la taula d'incidències per recollir el pitrall. És fa llarga l'espera, però al final tot solucionat i amb temps per arribar a la sortida que per cert no és gens a prop. Gairebé hem de fer 1 km. Vertical per arribar-hi.
Com em passa sempre darrerament la primera fita amb dóna problemes. No entro bé al mapa, o potser vaig massa accelerat, trobo d'altres fites però no la meva i hi ha moments en que no sé massa bé on trobo. Per fi la trobo. Després a casa i sense la pressió de la cursa identifico clarament les errades i decideixo que en la propera cursa tractaré de sortir amb més calma i així  assegurar l'inici de la cursa. La tercera fita també em costa, per una mala interpretació del terreny amb la seva correspondència amb el mapa.
A partir d'aquí gaudeixo molt i molt de la cursa. Amb poca distància entre els fites es converteix en una cursa molt ràpida on en tot moment identifico els diferents elements significatius i vaig trobant fites de forma continua cada 2 o 3 minuts, fins i tot, malgrat que algunes es troben amb forta pujada.
L'excepció és de la 11 a la 12 que hi ha força distància (poc més de 10 minuts), però amb un itinerari clar i molt divertit amb un corriol amb forta baixada i des de la 16 fins a la 20 ja en zona urbana es tracta de córrer el màxim possible. Quina diferència entre les primeres fites que no m'anaven bé i la segona part de la cursa. He necessitat 30 minuts per fer les primeres 4, i en canvi, només 53 minuts per les 16 restants, per acabar amb 1-22-58 i en segona posició que em permet mantenir la posició privilegiada en la general de la Copa Catalana.
I al final de la cursa  mentre esperàvem el lliurament de premis, en aquest cas amb medalles ben singulars per la categoria elit varem poder gaudir d'una bona botifarra amb pa amb tomàquet i bon vi en porró.