divendres, 25 de juliol del 2008

Ready

Segon any consecutiu que aniré a Anglaterra amb una beca. Ja sé que no és massa normal aconseguir una beca de formació a l'estranger dos anys seguits. Aquest any serà una beca Comenius, després de participar cada dimarts a la tarda al llarg dels dos darrers trimestres en un curs de llengua anglesa per a mestres de primària.
Malgrat que hi havia aquest compromís de formació a l'estranger pels mestres participants en molts moments vaig dubtar que sigués així. De fet, fins i tot, ja m'estava bé no fer més formació aquest any. Un curs tan llarg i de tantes hores (100 hores) em va produir cansament. Però al final em van atorgar la beca per anar al curs i estic content i espero poder aprofitar-ho al màxim.
Crec que tan el bagatge de l'estiu passat com les tres hores d'anglès de cada dimarts a la tarda em col·loquen en un millor punt de partida que l'estiu passat.
Aquest cop serà a Exeter, una població mitjana (125.000 habitants del Sud-oest d'Anglaterra). Demà passaré el dia a Bristol.


Ahir i avui han estat dies per acabar de preparar tot el necessari pel viatge però ara ja està tot a punt. A dormir una mica i demà a volar. Per poc que pugui us aniré explicant la nova experiència.