dimecres, 9 de juliol del 2008

I ara una de ràpida

Sense temps de recuperar les cames de l'esforç del diumenge, ahir dimarts a la vesprada estava al Parc de Vallparadís per fer una cursa sprint d'orientació. També era el meu debut en aquesta modalitat. En dos dies passava d'una cursa llarga i lenta, a una cursa curta i ràpida. Només arribar al Parc no paro de saludar a amics i coneguts, tan del món del córrer com correcats de l'atletisme popular.
  Tinc per endavant 3300 metres i 14 fites a trobar dins del parc o en la zona més propera. Ja és l'hora. Surto ràpid cap a la primera. De seguida veig on tinc la segona, a la plaça davant de les esglésies romàniques, però no acabo de trobar per on pujar de la forma més directe i ràpida, ni en el mapa ni en el terreny. Ho provo per un lloc, però no és. Mentre estic pensant que fer, passa un corredor i veig per on va. Ara ja sé.
De tan de pressa que vaig em passo la 3 i tinc que tornar enrere. Enllaço sense problemes les següents fites. Tot va bé. Vaig molt ràpid.
El cap em va a 100. Encara no tinc una fita que ja començo a pensar en la següent.
Arribo a la zona de la piscina (fita 10) i una mala interpretació del mapa em fa donar una gran volta. Bé de fet em surto del mapa. Estic a la placeta on al costat d'una tanca vegetal té que haver-hi la fita, però no hi és. Al final som 4 cercant la fita. Trobem l'estaca metàl·lica. És evident que algú l'ha robat. Quan marxem cap a la 12, arriba el Carles, company de club i li dic que no hi és la 11. Farem junts la resta de les fites, amb una mica d'enrenou per trobar la 14. I ara ja a tota pastilla cap a l'arribada. No em queda gas, no tinc velocitat. Han estat més de 36 minuts. Sense les diferents errades es podia fer per sota de 30.
Una estona per comentar la jugada amb els diferents companys, beure una mica, menjar síndria i cap a casa. M'agraden més les curses amb més temps per pensar entre fita i fita, però tinc que confessar que m'ho he passat molt bé de nou, però aquesta modalitat de cursa et posa el cervell a 100.
I segurament amb aquesta dono per tancada la primera part de la temporada d'orientació.