dilluns, 9 de juny del 2008

Bona cursa

Nova cursa de Copa Catalana, aquest cop a L’Escala en un terreny pla i que prometia una cursa ràpida i entretinguda. Eren 6.600 metres, 18 fites i 105 metres de desnivell. Per primera vegada en molts dies no plou, fa sol i, fins i tot, una mica de calor i no hi ha fang.
L’enrenou de Montmeló, juntament amb una acció dels camioners en vaga fa que arribi una mica just de temps i que pràcticament surti sense esclafar. Ja estem en cursa, em situo ràpid i les dues primeres fites em surten bé. Arribo a prop de la 3ª per un camí diferent del previst i això em desorienta una mica. Volto i no la
trobo. Decideixo tornar a començar i ara ja sé on és. Ràpidament cap a la 4.
Veig dues possibilitats d’itinerari per la 5, i quan ja estic en camí canvio la decisió. Segurament no ho tenia que haver fet. No veig una cruïlla i la direcció en la que he d’anar i la brúixola no es corresponen. Vaig malament i rectifico.
Torno a estar en el bon camí i ja està. La 6 està lluny. A córrer per camins s’ha dit. El mateix per la 7 i la 8. No vull arriscar, vaig ràpid i trobo les diferents fites. Així és fins a la 10. Està ple de petits murs que són unes bones referències per marcar els itineraris a fer.
A la sortida de la 10 no sé perquè surto en direcció contrària, però rectifico ràpid.
Quan soc al costat de la 13 em trobo a un orientador de la categoria H18 que fa el mateix circuït. Procuro anar el més ràpid que puc. No vull que em torni a passar el de les darreres curses en que perdo la primera posició cap el final. Anem junts fins a la 16 que trobo primer i veig que ha desaparegut. Ja només en queden dues més sense cap problema.
Han estat 1-15-28 en els que he gaudit molt i que m’ha permès guanyar de nou.
Tinc clar que cada vegada sóc més ràpid a donar-me compte dels errors en cursa i això em permet rectificar i no perdre massa temps. Un cop a casa miro i analitzo els parcials de cada fita. He estat el més ràpid de la meva categoria en 13 fites. Només he comès dues errades importants (fita 3 i 5). He liderat la prova en les dues primeres fites i a partir de la 14. En conclusió una bona cursa i molt bon resultat.