dimarts, 26 de febrer del 2008

He pujat al calaix

Hem sortit aquest matí de Sabadell amb boira, però al Tagamanent tenim sol al començar la cursa. Pràcticament no he pogut escalfar res per unes incidències en les inscripcions que no hem solucionat fins a darrera hora.
Sortim junts el Manel i jo, però un cop al triangle cada un va per ell, per alguna cosa som de Sabadell. Veig una fita, però no és la meva, més avall entre uns arbres ja la veig. Hi arribo, però tampoc és la meva. Començo malament. Pujo amunt fins el camí a cercar una referència a partir de la que buscar. Ara si la trobo sense més problemes. Hi havia passat pel costat però no l’havia vist. Nou minuts és massa temps. Espero ja no fer més errades.
Veig la 2 allà lluny i aquest cop si que ho era. La 3 i la 4 estan a prop i amb poc temps ja les tinc totes dues. Camí a la 5 hi ha una forta pujada que em fa caminar i bufar.  Aquí coincideixo amb un jove al que retrobaré diverses vegades al llarg de tot el recorregut. Ja la tinc, així com les que venen a continuació, totes força a la vora del camí principal del Pla de la Calma.
La 9 a rumb i camp a través després d’una altra forta pujada. Quan estic a prop cerco una referència per acabar de trobar-la i ja la tinc. La 10 és a prop. El camí fins a la 11 és un puja i baixa continuat, però no és massa difícil de trobar. La 12 ve tota de baixada i m’ho passo molt bé saltant el més ràpid possible entre les pedres.
Torno al camí i tinc la sensació d’haver-me passat, fins i tot, vaig enrere, però no. Ja està. La 14 és a prop, però tinc que rectificar el recorregut ja que em fico al mig d’una zona on és difícil avançar. De la 15 a la 16 intento anar pel dret, però veig que es complica el camí i torno enrere per buscar una ruta més fàcil. La 18 és de baixada, entre talussos i vinga baixar i per cercar la 19 torno pujar. Després en el mapa veuré que no era necessari tornar a pujar, però ara ja està fet. Analitzant després la cursa aquí és un dels punts on perdo la segona posició.
I ara a córrer a tope fins el final. 1-21-47. És un bon temps. Tinc la sensació que puc fer podi i així és soc tercer a tan sols 18 segons del segon i a més de 20 minuts del primer, un component de la selecció txeca que estan passant una temporada entrenant a Catalunya.

Estic molt content i crec que encara em queda un petit marge de millora per solucionar aquestes petites errades.