diumenge, 28 d’octubre del 2007

En un any tot ha canviat

Aquest matí a Sant Llorenç Savall hi havia molta gent, i també gossos disposats a córrer. Feia una bona fresqueta. L’any passat em presentava a fer aquesta cursa amb un promig de 50 kms. setmanals d’entrenament al llarg del darrer mes. En canvi avui porto una mitjana de 20 kms. setmanals i a més els darrers dies no em trobava massa bé: tos, refredat, febre.
Tenia decidit sortir lent i conservador, i així ha sigut. Aviat he atrapat al Pau i al Xeix i una mica més endavant al Robert i al Xavi70. Vaig una mica més lent que l’any passat però no massa més. A dalt d’un corriol m’esperava el Xavi. Ens aturem una bona estona al primer avituallament i seguim junts fins arribar a la pista que hi ha al km. 6 després d’una forta pujada. Em trobo bé i agafo un bon ritme. Vaig avançant a corredors amb facilitat. En Robert i en Xavi es queden enrere i segueixo sol.
En el km. 11 miro el rellotge i marca el mateix temps que l’any passat, però amb millors sensacions. Conec el recorregut i sé que ja ha acabat la pujada forta. Ara planeja una mica i després comença a tirar avall. Segueixo avançant corredors, tot contemplant l’imponent perfil que va des del Montcau a La Mola. Aquest paisatge ja no ens abandonarà pràcticament fins a la nostra entrada al poble.
Sé que em tinc que reservar pels darrers kms. després de la baixada i així ho faig. L’any passat vaig perdre molt de temps en aquests kms. al tenir que caminar en les petites pujades que hi ha. Avui no ha estat així he aconseguit mantenir un bon ritme fins arribar a la plaça amb 2-12-48, gairebé 5 minuts menys.
Begudes i menjar a dojo m’esperaven i una dutxa amb aigua ben gelada per acabar. Això del córrer és ben estrany amb pitjor entrenament que l’any passat he aconseguit molt millor temps i amb millors sensacions tan al final com al llarg de tota la cursa.