diumenge, 4 de març del 2007

He guanyat!

Cinquena cursa d’orientació en el que va d’any i segona d’aquest cap de setmana. Malgrat haver corregut ahir no em trobo cansat. Fa un magnífic dia i tinc ganes de d’afrontar el nou repte.
Arribo aviat a Canovelles, lloc on es celebra la cursa i compleixo amb tots els preparatius habituals. Soc el primer en sortir del club i tinc poc temps per parlar amb els companys.
Arriba l’hora de sortir i corro fins el triangle mentre tracto de veure i orientar el mapa. Està en una cruïlla de camins i de nou no necessito la brúixola. Sense perdre temps ja sé quina direcció he d’agafar cap a la primera fita. Trobo la segona i la tercera sense problemes.
 
Per anar a la 4ª opto per agafar els camins. Després a casa amb més tranquil·litat veuré que hi havia una possibilitat molt millor. Però malgrat trigar més, la trobo sense problemes, el mateix que la 5. Camí de la 6, al saltar un rierol, perdo una sabatilla que em queda enfonsada al fang. Soluciono el problema i corrent cap a la 6. Tot va bé. He aprés a córrer en direcció a una fita i començar a estudiar el camí de la següent i això em dóna resultat ja que quan arribo pinço i no tinc que aturar-me a pensar quina direcció tinc que prendre.
De la 7 a la 8 hi ha una bona distància però aconsegueixo traçar una ruta prou directe. Camí de la 9 em costa córrer en la pujada. La 9 està ubicada al costat d’un pou i han aprofitat per deixar-hi una caixa amb ampolles d’aigua que em van d’allò més bé.
La 10 està de baixada i me l’ha passo, però rectifico immediatament. La 11 està molt lluny però trobo un camí tot recte. La 12 no presenta problemes i la 13 tampoc, malgrat que està en lloc força embolicat. Ja només resten les 4 últimes fites que estan totes molt juntes. Les tres darreres fites les faig darrera dos orientadors més i malgrat estar molt a prop no aconsegueixo atrapar-los. Total ha estat 1-06-31 per 5.470 metres de recorregut, 230 metres de desnivell i 17 fites.
Estic satisfet de com m’ha anat. Dono un tomb per allà, però com no arriba cap company de club me’n vaig cap a casa, que aquest matí fan una Jornada de Portes Obertes al Castell de Can Feu, i tinc ganes de veure’l.
Fa poc han penjat la classificació i veig que he guanyat. És la primera vegada a la meva vida que guanyo una cursa!!!